niedziela, 4 listopada 2012

Rozdział 10


DING DONG ! - usłyszałam dzwonek do drzwi.  Te dzieci mnie wykończą. Od 6 rano już żerują i nic innego jak proszą o cukierki. Na szczęście jeszcze nie obrzucili naszego domu jajkami czy papierem toaletowym. Wtedy byłabym gotowa zabić. Przez dwa dni wraz z Tobym ozdabialiśmy mój dom i efekt powstał niesamowity. Wycięłam tyle dyń że kończyły mi się pomysły jak je wydrążać . Wzięłam koszyk z cukierkami i tworzyłam drzwi.
-Cukierek albo psikus !- powiedział Wampir wraz z upiorną pielęgniarką . Oczywiście pod tym białym pudrem i kłami oraz peleryną Drakuli krył się mój chłopak , a pod wdziankiem pielęgniarki - Samanta .
-Mmm jestem gotowa na psikusa - powiedziałam zalotnie i pocałowałam Toby'ego.
-Okej po pierwsze fuuu , a po drugie gdzie twój kostium ?! Już 18 !- na wstępie wydarła się na mnie Sam.
-Pierdolisz !- serio nie wiedziałam że jest już tak późno . - Okej wejdźcie . - odsunęłam się i zaprosiłam ich do środka. - Sam, a gdzie jest Kevin ?
-Nie może iść na tę imprezę , zachorował . Chciałam zostać razem z nim w domu , miałam zrobić wieczór horrorów ale oczywiście mnie wygonił i powiedział że mam "się dobrze bawić".- odpowiedziała naśladując swojego chłopaka.
-Dobra posiedźcie tu chwilę , a ja lecę się przebrać. -powiedziałam i zostawiłam ich w kuchni.
Kostium miałam już przygotowany, musiałam tylko zrobić makijaż i związać włosy. Zeszłam na dół po dwudziestu minutach .
-Mrrrrał - zamruczała moja przyjaciółka na co wybuchnęłam śmiechem . Mój strój to kostium czarnego kota albo raczej kocicy .
-Dobra chodźmy już- powiedziałam i ruszyliśmy do samochodu. Imprezę organizował jeden z chłopaków z mojej szkoły - Carl. Mieszkał niedaleko więc na miejscu byliśmy po krótkiej chwili. Oczywiście impreza już dawno się rozkręciła , wszędzie chodziły czarownice, wilkołaki , duchy,wampiry i inne różne, dziwne stwory . Od razu ruszyliśmy w stronę ogrodu gdzie wszyscy tańczyli .
-Pójdę po coś do picia !- przekrzyczałam muzykę.
-Spoko!- odpowiedział mi Toby.  Ruszyłam w stronę stolika z napojami. Wzięłam kubek i nalałam sobie soku kiedy ktoś przebrany za Frankensteina podszedł i ochrypłym głosem szepnął mi na ucho - chodź za mną. Początkowo chciałam powiedzieć że chyba go pogięło lecz później się rozmyśliłam i ruszyłam za tajemniczym nieznajomym w końcu jest Halloween odrobina zgrozy mi nie zaszkodzi. Przeszliśmy cały dom i weszliśmy na górę. Minęliśmy wszystkie pokoje i zatrzymaliśmy się przed wejściem na strych.
-O  nie ja tam nie wejdę- zaparłam się ale wtedy ktoś z tyłu zawiązał mi oczy przepaską i popchnął w stronę schodów . Po omacku człapałam się po stopniach aż w końcu doszłam na poddasze.
-Okej bardzo zabawne ale możecie mnie puścić- odezwałam się ale nikt mi nie odpowiedział. Zerwałam opaskę z oczu i zaczęłam się rozglądać ale nikogo tu nie było . Nagle poczułam czyjś oddech na swojej szyi, raptownie się odwróciłam ale ponownie nikogo nie widziałam.  Usłyszałam skrzypienie podłogi na drugim końcu pomieszczenia. Było tam ciemno więc nic nie mogłam zobaczyć .
-Kto tam jest?- zapytałam trochę wystraszona. Jednak nie uzyskałam odpowiedzi. Kroki "widma" nastawały i z każdą chwilą to coś było bliżej mnie. Zaczęłam uciekać, zbiegłam po schodach ale drzwi były zamknięte .
-POMOCY ! POMOCY !- krzyczałam.  Ktoś złapał mnie w pasie i przerzucił przez ramie wniósł z powrotem na górę i rzucił mnie na ziemię.
-Czego Ty do cholery jasnej ode mnie chcesz?!- mówiłam zdenerwowana.
-Chcę żebyś mnie pocałowała - odpowiedział zabawnie mój "porywacz".
-No chyba ochujałeś - parsknęłam i w tym samym momencie wyjął nóż . - Okej okej ! Zrobię to .- wstałam i podeszłam trochę bliżej . Ostrożnie nachyliłam się w jego kierunku i mocno kopnęłam go w krocze i dałam mu z pięści w twarz . Otworzyłam okno i skoczyłam , myślałam , że spadnę jednak fartem złapałam się gałęzi drzewa. Mam przejebane pomyślałam i gdy tylko to zrobiłam gałąź się złamała a ja z impentem spadłam na ziemię. Od razu wszyscy się zbiegli naokoło mnie., spojrzałam w górę a z okna wyjrzała tajemnicza postać . Chwila czy on ... podniósł maskę i ujrzałam uśmiechniętego Zayna . Zerwałam się żeby pobiec go zabić jednak straszliwy ból zatrzymał mnie na ziemi.
-AAAŁA !- wyrwało mi się.
-Masz skręconą kostkę - powiedziała dziewczyna przebrana za mumię .
-------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc taki troszkę rozdział Halloween'owy . Nie miałam pomysłów na fabułę i to świetne święto mnie natchnęło :D Sorka że tak późno dodany ale miałam mało czasu na pisanie i dopiero dzisiaj usiadłam i szybko go skończyłam. Komentujcie czy się podoba krytyka mile widziana :) I jeszcze gdyby ktoś chciał to daję wam mojego TT : KLIK

15 komentarzy:

  1. Świetne! :D błaaaagaaam pisz kolejny! :D yaaay

    OdpowiedzUsuń
  2. ;o mam nadzieję, że będzie z Zayn'em!:D

    @kochamzayyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhuhu ;p Nieźle, czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity rozdział!
    Kocham twoje opowiadanie. ;D
    czekam na następny rozdział.
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie ! Świetny , świetny , świetny ! Szkoda że taki krótki ale i tak mi się podoba ! :D A Zayn ... Kocham tutaj Zayna :D Jest takim narcyzem i zadufanym w sobie dupkiem ale to dodaje urok temu opowiadaniu ! :D Mój ulubiony rozdział. Szkoda że tak rzadko dodajesz bo uwielbiam to opowiadanie i czakam na nowy ! Oby pojawił się szybciej ! Życzę weny i trzymam kciuki żebym mogła szybciej przeczytać nowe cudeńko :> JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WENY I POZDRAWIAM <3
    http://soundofthepoisonrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny !!! czekam na następny rozdział. !!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczynooo pisz prosze, zajebiste!
    Zayn taki niegrzeczny aww <3 hahaha zajebiste serio.
    czeekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Pisz szybciutko bo nie mogę się doczekac noowego ! jest super ! Ile blog ten bd miał rozdziałów ? :D XX

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy ok. pojawi się nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kiedy nowy rozdział ?! Codziennie wchodzę tu i sprawdzam a tu nic :C NAJ NAJ NAJ ROZDZIAŁ ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER AWARDS.
    http://morethanthissx.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejuuu haha bardzo mi miło na jakie pytania mam odpowiedzieć ? : )

      Usuń
    2. Na jej blogu znajdziesz,ona stworzyła dodatkową zakładkę :pp

      Usuń
  12. kiedy nowy rozdział ? Świetny ten blog i opowiadanie mnie wciągnęło :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na nowy rozdział ! OMOMOMMO ZAJEBIOCHA !

    OdpowiedzUsuń