poniedziałek, 26 listopada 2012

L.A.

Zostałam nominowana do Liebster Awards z czego niezmiernie się cieszę i jest to dla mnie zaszczyt tak więc odpowiadam na pytania :)
 1.Co inspiruje Cię do pisania opowiadań ?
 Moje życie osobiste .

2.Swoje opowiadanie piszesz z łatwością czy może trudno Ci je pisać?
To zależy . Ale jeśli już usiądę i oddaję się pisaniu to idzie mi łatwo i przyjemnie :)

3. Jakie preferujesz książki? Jaka jest twoją ulubioną ?
Lubię praktycznie wszystkie książki , najczęściej czytam serie . Moja ulubiona to Igrzyska Śmierci, Szeptem i Dary Anioła . Jednak każda książka wciąga mnie na swój sposób :)

4.Który film najbardziej Ci się podobał , najbardziej Cię poruszył?
Oooo ja jestem maniaczką filmów i mam ulubionych tysiące ale najbardziej lubię filmy taneczne np. Step Up, uwielbiam TITANICA , "3 metry nad niebem " i "Igrzyska Śmierci".

5.Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o One Direction?
"BOŻE CO TO ZA PEDAŁY" hahahah :D

6.Co sądzisz o związkach chłopaków z 1D ?
Uwielbiam Larry'ego <3

7.Jeżeli miałabyś trafić na bezludną wyspę z jednym z chłopaków z One Direction to którego byś wybrała ?
Harry !

8.Jak chciałabyś, żeby wyglądało Twoje spotkanie z chłopakami z One Direction ?
Hm nie wiem nie mam jakiegoś idealnego obrazu tej sytuacji :D

9.Czego nie lubisz w opowiadaniach?
Przesady miłości.

10.Od kiedy jesteś Directioner ?
Prawie rok .

11.Ulubiona piosenka 1D ?
I want .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
No to na tyle :) A co do rozdziału to pojawi się w ten weekend :) Ronie xo

11 komentarzy:

  1. też lubię Szeptem ♥ Patch i Nora *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ja też uwielbiam Igrzyska śmierci a zwlaszcza pierwsza cześć ;D a kiedy to się nowy rozdzialik doda?! Bo już się bałam ze coś ci się stało bo nie dawalas oznak życia :P to pisz szybko bo się obrażę ;) :3
    Moniaa

    OdpowiedzUsuń
  3. bfsfvbjfbsjabfas nowy rozdział już w weekend <3 A można wiedzieć ile masz lat ? :D Wiem że to głupie ale zżera mnie ciekawość :>

    OdpowiedzUsuń
  4. lat mam 15 i pół :D Czemu głupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://larrystylinsonn.blogspot.com/p/httpflight-do-harm-larry.html zostałas nominowana ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S
      Jak wejdziesz w link na dole masz pytania jak byś nie widziała czy coś xD
      I jeszcze jedno ty chyba nie nominowałaś blogów ;>

      Usuń
    2. nie jeszcze nie nominowałam bo zastanawiam się które wybrać :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej ;) Nominowałam tego bloga do LIEBSTER AWARD ;D Pytania na moim blogu : http://youbringmejoyxoo.blogspot.com/ ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń